Év Vállalata Díj 2009
IT-Business Leadership Award Magyar Hírlap - 50 Magyar Sikeres Kis és Közép-vállalkozás
Oracle Gold Partner
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.
főoldal

Az AdviseSoft Zrt. kiemelt fontosságot tulajdonít a termékeihez kapcsolódó különféle karbantartási, támogatási feladatok elvégzésére. Ennek keretében az ügyfelek részére nyújtott karbantartási szolgáltatást az alábbi elemekből építi fel:
  • A termékekből új verzió kiadására évente 2-4 alkalommal kerül sor, az ügyfelekkel előre egyeztetett és ütemezett tartalommal. Ennek eredményeként egy időpontban csak néhány verzió fut a felhasználóknál, amelyek karbantartása így egységesebb, gyorsabb és hatékonyabb. Az ügyfelek részére rendelkezésre bocsátott verziókkal kapcsolatban az ügyfelek döntése, hogy az adott verziót átveszik-e tesztelésre, vagy sem, ezáltal a verzióváltások az ügyfelek igényeivel teljes összhangban történnek.

  • Minden rendelkezésre bocsátott verzióval együtt társaságunk az ügyfelek részére átadja az alábbi dokumentációkat:

    • Az adott verzióhoz kapcsolódó release notes (mely tartalmazza az adott verzióban megoldott ügyféligény pontos leírását)
    • Az adott verzióban található új fejlesztésekkel, módosításokkal frissített tesztelési terv
    • Az adott verzióban található új fejlesztésekkel, módosításokkal frissített felhasználói dokumentáció

  • A termékekkel kapcsolatos Help Desk feladatok ellátásával társaságunknál dedikált szakembergárda foglalkozik, akik az ügyfelek igényeinek megfelelően rendelkezésükre állnak a felmerült kérdések, feladatok megoldását illetően.

  • A fejlesztőcéggel illetve a szoftverekkel kapcsolatos egyik legfontosabb elvárás a jogszabálykövetés. A vállalat többek között ezek koordinált követésére hozta létre ügyfeleivel együtt az AdviseSoft User Group-ot, ahol a cégek képviselői együtt beszélik meg a mindegyiküket érintő jogszabály változásból adódó kérdéseket, problémákat. A vállalatok így a jogszabály követési és -értelmezési kérdésekben is együtt léphetnek fel a különböző szabályozó testületek felé, közösen kialakítva álláspontjukat egy-egy nem egyértelműen értelmezhető kérdésben.

  • Szintén ügyfeleink biztonságát szolgálja az a nemrégiben kialakított négy elemből álló szerződésstruktúra, amely tartalmazza a termékekhez kapcsolódó licenc, a karbantartási, a letéti az és implementációs szerződést. E felépítés egyik figyelemre méltó eleme, hogy egy független ügyvédi iroda egy "még függetlenebb" banki trezorban tárolja az ügyfeleknél bevezetett rendszerek forráskódját, így ha bármilyen probléma adódna, akkor ez megfelelő garanciát nyújt a pénzintézeteknek arra, hogy a szerződésben rögzített feltételeknek megfelelőn az ügymenetük folyamatossága biztosított legyen.

  • A termékekhez kapcsolódó karbantartási szolgáltatásokból - az ügyfeleink eltérő ügyviteli méretét figyelembe véve - különféle szolgáltatási csomagokat hozott létre cégünk, melyek eltérő mértékben tartalmaznak igénybe vehető szolgáltatásokat (oktatás, jogszabálykövetés, támogatási konzultáció), ezzel is elősegítve, hogy minden partnerünk az általunk kínált szolgáltatásokból saját igényeinek megfelelően tudjon választani.