Az AdviseSoft Zrt. kiemelt fontosságot tulajdonít
a termékeihez kapcsolódó különféle karbantartási, támogatási feladatok
elvégzésére. Ennek keretében az ügyfelek részére nyújtott karbantartási
szolgáltatást az alábbi elemekből építi fel:
- A termékekből új verzió kiadására évente 2-4 alkalommal kerül
sor, az ügyfelekkel előre egyeztetett és ütemezett tartalommal.
Ennek eredményeként egy időpontban csak néhány verzió fut a felhasználóknál,
amelyek karbantartása így egységesebb, gyorsabb és hatékonyabb.
Az ügyfelek részére rendelkezésre bocsátott verziókkal kapcsolatban
az ügyfelek döntése, hogy az adott verziót átveszik-e tesztelésre,
vagy sem, ezáltal a verzióváltások az ügyfelek igényeivel teljes
összhangban történnek.
- Minden rendelkezésre bocsátott verzióval együtt társaságunk
az ügyfelek részére átadja az alábbi dokumentációkat:
- Az adott verzióhoz kapcsolódó release notes (mely tartalmazza
az adott verzióban megoldott ügyféligény pontos leírását)
- Az adott verzióban található új fejlesztésekkel, módosításokkal
frissített tesztelési terv
- Az adott verzióban található új fejlesztésekkel, módosításokkal
frissített felhasználói dokumentáció
- A termékekkel kapcsolatos Help Desk feladatok ellátásával társaságunknál
dedikált szakembergárda foglalkozik, akik az ügyfelek igényeinek
megfelelően rendelkezésükre állnak a felmerült kérdések, feladatok
megoldását illetően.
- A fejlesztőcéggel illetve a szoftverekkel kapcsolatos egyik
legfontosabb elvárás a jogszabálykövetés. A vállalat többek között
ezek koordinált követésére hozta létre ügyfeleivel együtt az AdviseSoft
User Group-ot, ahol a cégek képviselői együtt beszélik meg a mindegyiküket
érintő jogszabály változásból adódó kérdéseket, problémákat. A
vállalatok így a jogszabály követési és -értelmezési kérdésekben
is együtt léphetnek fel a különböző szabályozó testületek felé,
közösen kialakítva álláspontjukat egy-egy nem egyértelműen értelmezhető
kérdésben.
- Szintén ügyfeleink biztonságát szolgálja az a nemrégiben kialakított
négy elemből álló szerződésstruktúra, amely tartalmazza a termékekhez
kapcsolódó licenc, a karbantartási, a letéti az és implementációs
szerződést. E felépítés egyik figyelemre méltó eleme, hogy egy
független ügyvédi iroda egy "még függetlenebb" banki
trezorban tárolja az ügyfeleknél bevezetett rendszerek forráskódját,
így ha bármilyen probléma adódna, akkor ez megfelelő garanciát
nyújt a pénzintézeteknek arra, hogy a szerződésben rögzített feltételeknek
megfelelőn az ügymenetük folyamatossága biztosított legyen.
- A termékekhez kapcsolódó karbantartási szolgáltatásokból - az
ügyfeleink eltérő ügyviteli méretét figyelembe véve - különféle
szolgáltatási csomagokat hozott létre cégünk, melyek eltérő mértékben
tartalmaznak igénybe vehető szolgáltatásokat (oktatás, jogszabálykövetés,
támogatási konzultáció), ezzel is elősegítve, hogy minden partnerünk
az általunk kínált szolgáltatásokból saját igényeinek megfelelően
tudjon választani.
|
|